Mamma...

Mammakläder... Jag skulle nog behöva investera i lite mammakläder. Börjar ju bli riktigt rund om magen nu :) Behöver nog bara byxor än så långe! :)

Jag hittade en klänning till bröllopet imorgon i söndags. Den var helt okej, inte så lätt att hitta sånt eftersom jag e lite större än vanligt. Nu har jag inte provat den sen i söndag. Tänk om den inte passar mig imorgon?!?! Tänk om jag har växt i magen? Oj, då kommer jag få panik imorgon! Ut och shoppa satan då!

Ska bli såååå roligt imorgon! Att se när Maria och Anders gifter sig, förevigar deras kärlek. Dom är bara så bäst! Och dom kommer vara underbart fina, jag kan inte ens föreställa mig hur vacker Maria kommer att vara. Jag vet hur hennes klänning ser ut, ungefär hur håret ska vara MEN hon kommer vara 10 gånger vackare än vad jag kan föreställa mig! :)


Kommentarer
Författare: Syrran

Jag älskar att shoppa! Ge mig ditt kort och kod så kan jag handla mammakläder till dig :-). Ha set så trevlig imorgon! Hoppas du suger i dig lite idéer till ert bröllop. Puss och kram

2009-08-21 @ 12:20:08
Författare: Anonym

Hälsa o gratta från mig! Kramar

2009-08-21 @ 15:40:59
Författare: Malin

glömde ju skriva vem jag är :-) Malin :-) Hoppas allt e bra med dig o dina pojkar o bebis i magen. KRAM

2009-08-22 @ 09:48:43
Författare: Kicki

Haha vad ska du med mitt kort till??? Shoppa kläder till mig på ditt eget istället :) hihi :)

2009-08-22 @ 09:49:12
URL: http://ckarud.blogg.se/
Författare: Kicki

det ska jag göra Malin! :) Allt är bra med oss här borta! Vi måste ju träffas snart :)

2009-08-22 @ 09:52:14
URL: http://ckarud.blogg.se/
Författare: chilliana

Aaaa vad kul med en liten bebis. Grattis och lycka till Kram sheila

2009-08-22 @ 11:05:11
URL: http://chillianas.blogg.se/

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0