Tack Nettan för tipset:)

Nu har jag då en ny blogg... Jag tackar Nettan för tipset om denna sida och bloggdesign sidan som hon har gett mig utan att veta om det :) Länkar till både Design sidan och Nettan blogg som ni alla kan gå in och läsa!
Min förra blogg hittar ni under www.misskicki.blogspot.com, om ni är intresserade.

Det är här jag kommer spendera min tid framöver och dela med mig av allt jag kan komma på. För er som inte känner mig så är jag mamma till William som är 3 år och väntar vårt andra barn i Januari 2010:) Robin är min underbara sambo som jag vill gifta mig med så fort pengarna tillåter!
Mitt syre

Kommentarer
Författare: nettan

Hahah jag har hittat dig nu. Hoppas allt är bra med er?! Saknar er, vi får ta och ses något snart. Kul att höra att du växer och blir stor hehe. Puss o kram

2009-08-20 @ 10:22:32
URL: http://ogonblickmednettan.blogg.se/

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0