Kvällen

Ikväll är det dag igen. New Moon på storgatan med R.T.P. Innan det är tanken att vi ska äta på Lemongrass (premiär för mig och R!!) W ska sova hos farmor och farfar och som han själv sa i morse, så ska han "fisa och prutta i farfars säng". Skönt att jag slipper dom fisarna iaf :P


Imorgon ska vi ut och handla klart alla julklappar. Sen på eftermiddagen blir det fotboll hemma hos mamma och pappa. Middag och fira pappas 54 års dag med buller och bång (jag kommer nog inte stå för så mycket av bullert och bånget men hoppas de andra festar till det ordentligt, man fyller 54 bara en gång!) 


På söndag ska R vara borta typ hela dagen. Jobbrelaterat. Tråkigt. 


Men eftersom jag har honom för mig själv ikväll (om man räknar bort T och P) så ska jag ta igen alla pussar som jag missar på söndag! :)  

Kommentarer

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0