New moon

Filmen var sjukt bra! Nu längtar man till de andra filmerna. Har läst någonstans att Eclipse har premiär den 30 juni 2010, kan det stämma? Iaf ganska lång väntan, men jag får väl läsa böckerna så länge istället!



Just nu är jag hemma från jobb, sjuk. Moget? Så jävla tråkigt att vara sjuk! Får se hur jag gör imorgon, känner mig inte helt kry än så.



Det verkar som vi blir ett härligt gäng till nyår här hemma! Vilket är väldigt roligt! :) Det kommer ju inte bli som förr när ingen hade barn, nu har alla barn som ska hit. Vilket är skönt, blir liksom på lika villkor då. :) Det som inte är så bra är ju att jag kommer vara typ megagravid! Men det löser sig, för det är så fina och underbara människor som kommer vara här att det kompenserar det hela! Dessutom är det inte jag som ska laga mat och hålla på, nej det är Robin och Martin (och de andra killarna om de vill) som står för det kalaset :) Det kommer bli hur bra som helst! Längtar lite faktiskt!



Kommentarer
Författare: Nettan

Jag kan hjälpa dig att bära magen, under nyårsafton det är lugnt ;) Hoppas du blir fisk snart kram

2009-11-26 @ 12:01:18
URL: http://ogonblickmednettan.blogg.se/
Författare: Petra

Läs böckerna. De är skit bra!!

2009-11-27 @ 11:42:42
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Författare: Petra

Läs böckerna. De är skit bra!!

2009-11-27 @ 11:42:58
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0