71,4%

Jag har gjort 71,4% av min graviditet. 80 dagar kvar bara! Känns konstigt. För vissa låter det kanske mycket. Men jag har redan gjort 200 av 280 dagar så då känns inte 80 dagar mycket.
Har haft lite mycket på jobb denna veckan, skönt faktiskt, att vara i farten hela tiden :) Gillar när det är mycket och kaos. Jobbar bäst under press, hahah.
Nettan fyllde år igår! Så här är en liten tårta till dig Nettan (med jordgubbar på för jag vet att det är Martins favvis!) Grattis på födelsedagen (igår)!


Kommentarer
Författare: Nettan

Vad glad jag blir av att titta in hos dig i dag. Tack så mycket gumman,det värmde mitt hjärta lite :) hoppas vi ses snart kramar i mängder

2009-10-30 @ 23:39:18
URL: http://ogonblickmednettan.blogg.se/
Författare: Malin

Vad roligt att ert nya lilla busfrö "snart" är hos er... Hade varit roligt med en magbild;-) Kramar

2009-11-01 @ 17:51:33

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0