Bytar design...

Jag kan inte riktigt bestämma mig angående design på bloggen! Tror att jag har hittat en nu som jag kan vara nöjd med... kan ju inte byta design lika ofta som Robin bytar kalsonger!

Har gått och tänkt mycket på i lördags, när Tesse spåra ut angående förhud. Tycker fortfarande att det är lika kul som jag tyckte då. För er som inte var där så skrattade jag så mycket så William kom ut och frågade mig varför jag var ledsen. Tårarna bara rann.Det var så kul! Men jag kan inte skriva vad som hände här för jag vill inte hänga ut vissa stackare så på min fina blogg! Det enda som var konstigt när jag skratta så mycket att jag höll på kissa på mig, var att Robin och Patrick satt och tittade ganska oförstående på mig. Är det verkligen så att killar är så tröga och inte har någon som helst humor? Eller var jag ovanligt(?!) överdriven kanske? hahah jag vet inte men kul hade jag iaf!

Puss på er!

Kommentarer
Författare: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

åh va kul..

Allt bra med dig?

sovit gott?

2009-09-02 @ 09:30:13
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Författare: Kicki

Ja, jag hoppas att denna kan stilla mitt bytarsinne. Har letat som en tok efter en bra design :)

Jadå, jag sover alltid gott! Själv då??? :)

2009-09-02 @ 11:54:23
URL: http://ckarud.blogg.se/

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0