Idol

Har tittat lite på idol. Tycker att uttagningarna är roligast! Anders Bagge är ju bara för cool! Igår var även Jihdes "brossa" med, sjukt lik var han iaf! :) Men jag har någon i min alldeles närhet (Robin) som är väldigt lik också... han skulle bara haft slingor och lite skäggstubb som Jihde. Försöker få honom till att odla lite skägg, går inte så bra. Mest för det hade varit ball och leka Jihde och kanske söka till idol nästa år;)

Igår skrattade jag så mycket så höll på att kissa på mig, kunde inte sluta. Allt var Robins fel. Robin och hans 30-års kris! Har inte haft så kul sedan "en kall vinterdag"!

Vet inte riktigt vad det är med mig denna graviditeten, men jag skrattar så jag gråter för vissa saker, klart att det måste vara roligt från början men känns lite som det blir överdrivet! hahaha men som dom säger, ett gott skratt förlänger livet!

Kommentarer

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0