Maja busen!

Maja har visat sig vara en riktigt busunge. Det ska hända saker hela tiden annars blir det tråkigt. Det hon gillar mest nu är att vara på golvet och kolla runt, tro mig hon kollar runt överallt. Mina blommor på golvet får sällan vila. När hon är i gåstolen så är dom hennes bästa vän. Men nu har hon även upptäckt hur man kan åla/krypa dit och ändå få tag i dom! Fantastiskt! Tycker hon, inte jag! Resa sig mot möbler börjar bli roligt och hon tar hjälp av allt hon hittar, tex munnen?!?!

William är helt inne på kung-fu just nu. Vi får se måååånga sparkar nu för tiden. Min stora kille ska också börja nytt dagis. Bäckagårds förskola. Börjar redan nästa onsdag. Jag är jättenervös! :) Men skönt att få ut honom hit! :)


Kommentarer
Författare: farmor

Man kan ju säga att ni har ingen lugn o ro,där är ju liv o rörelse hela tiden...riktigt roligt att se det.kram

2010-08-25 @ 07:22:26
Författare: Nettan

Gud vad kul att se Majas utveckling, så duktig :) Wille kanske är lite våldsam för tillfället hehe men han lugnar säkert ner sig snart. Hoppas allt är bra med er annars?! P o k

2010-08-25 @ 09:10:28
URL: http://ogonblickmednettan.blogg.se/
Författare: Petra

Naaaaww De så söta dina barn! Så stor Maja har blivit.

Snart så börjar vi pole danca... ;)

2010-08-25 @ 15:17:51
URL: http://www.misspetra.se
Författare: Anonym

vad lugnt och skönt ni har det, vilka mysiga barnbarn jag har såååååålugna!!!!!kramar

2010-08-25 @ 15:33:41
Författare: Linda

Gillar Maja gåstolen? Kul att den kunde komma till användning :-)

Hoppas att allt är bra med er.

Kram

2010-08-26 @ 13:27:22

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0