Mitt minne

Igår ringde Yasse till mig....

Yasse: Kommer du ihåg när vi var fjortisar?
Jag: mmm svagt...
Yasse: Vi var i fulla i videparken och så var där ett bröllop i lokalerna. Och sen var vi där inne och sjöng karaoke?
Jag: Hmm, har ett svagt minne av videparken och ett bröllop men ingen karaoke. Men du vet hur mitt minne är.
Yasse: Ja, du är nog inte rätt person att ringa.

Jag hoppas verkligen att det inte var jag och Yasse. Utan Yasse och någon annan. Men det låter som en grej jag kunnat göra. Och det är nog inte så konstigt att jag inte kommer ihåg det. Vissa grejer förtränger man. Detta är en av dom isf. Men om någon vet med sig att det inte var jag, så blir jag inte arg om ni träder fram. Hoppas verkligen att det inte var jag jag. Stackars brudpar!


Kommentarer
Författare: Yasse

Jooo det va du!!!! Hahaha...

2010-08-08 @ 12:18:50
Författare: Malin

hahaha tyvärr var jag inte där men det låter som om det hade kunnat var du ,-) eller ngn annan videbrud;-) hahaha sjukt roligt iaf! Och ni gav ju brudparet ett minne för livet. Yasse- minns du om brudparet sa ngt till er för det hade ju varit skitkul att höra såfall. Kram

2010-08-09 @ 12:21:41
Författare: Petra

Ha ha ha Ni gav säkert dom ett minne för livet..

2010-08-11 @ 15:04:15
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Författare: Anonym

haha nä jag minns inget från brudparet, har bara något svagt minne utav att vi va där inne och sjöng! hehe

2010-08-16 @ 17:32:12

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0