Sitter här och tänker

För ett år sen såg jag ut såhär



och jag trodde jag skulle se ut så ett tag till men icke! Imorgon blir världens sötaste tjej 1 år. Helt sjukt. Hon är ju så liten!

När vi hade varit på sjukhuset typ tre timmar ville inte mitt nyårsmink vara med längre



Robin tjatade på mig hela tiden att jag skulle upp och stå för att för igång det ordentligt, men jag ville ju hålla henne inne iaf till 00.01.



Robin och Maja vann. Hon var ute 21.14



23.45 var vi uppe på vårt rum, precis lagom för att hinna pussa in det nya året med vårt nyaste tillskottet i familjen.

Imorgon blir hon 1 år gammal. Hon är en roligt liten tjej nu med massa bus inom sig som hon gärna släpper fram i tid och otid :) Min lilla ängel!


Grattis Sessan!!

Kommentarer
Författare: FAmiljen Ekelund

Tycker de är konstigt att 1 år har gått redan. Synd att man inte fick se bulan på magen men vi tar igen firandet i morgon. Grattis på 1års dagen om 19 minuter sötnos!



Kram

2010-12-30 @ 23:41:57
URL: http://Familjenekelund.blogspot.com
Författare: Svärmor

Grattis till vårt lilla flickebarn...kram från farmor o farfar

2010-12-31 @ 07:53:41
Författare: Svärmor,farmor

Grattis till vårt lilla flickebarn..kram farmor o farfar

2010-12-31 @ 08:00:14

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0