Gammalt igen :)

När man är mammaledig har man tid att kolla tillbaka på gamla bilder! Hittade en del bilder från när jag och mina tjejer var ï bulgarien 2003 :) Kul hade vi iaf!


Jenni, Olivera och Linda på ett ställe som hette Dreams?!


Linda och Jenni, samma ställe :)


Underbara Jenni, nånstans i bulgarien


Jag, Jenni :) och Tessan


Jag... men vad är det för fyrkantig väska jag ligger inne me?


Jag och Olivera, en av de roligaste kvällarna vi hade där :) iaf jag!


Relax på balkongen


Jennis röda barcadi tunga :)


Vackra Yasmine!


yasse och jenni på väg in i dimman ;)

Jag hittade även en massa andra bilder från förr... vet inte riktigt när dom är från...




Jag och Jonne anordnade en maskerad en gång i tiden, det gick väl sådär...


hahaha fina killar!


Jeppa och Robin..



Robin och Jag nånstans i naturen...

Kommentarer

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0