Vintertid

Sjukt trött på snö nu! Verkligen jättetrött på det. Och inte ser man någon ljusning heller! Trodde att jag såg det i helgen. Verkade mycket slaskigt, som om allt höll på att smälta! Men så vaknar man idag och så är det värsta snökaoset där ute. Blir så trött.

Snart fyller William 4 år. Den 21 mars närmare bestämt. Jag och R går och funderar på vad vi ska köpa till honom. Funderar på att att köpa en Nintendo DS lite. Undrar om han är för liten... tror inte det iaf.

Helgen som kommer innebär kalas i alla dess former. Tessan fyller 25 och ska ha fest på lördag, jag ska försöka ta mig dit utan min lilla prinsessa. Vi ska försöka pumpa i veckan och se om hon tar flaskan. William var ju inte så grym på det. Annars får väl följa med istället!
På söndag ska Agnes ha kalas för hon fyller 4 år. Ska bli skoj!

Fan R åker snart till Israel... 46 dagar kvar... :(


Kommentarer
Författare: Anonym

Jag håller med är så trött på snön att jag snart spyr...börja inte räkna ner dagarna som är kvar tills Robin åker redan är du snäll..det blir olidligt tillslut..love u mom

2010-02-23 @ 15:24:39
Författare: Anonym

2010-02-23 @ 15:25:12

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0