Ett Nettan uppdrag...

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
Gick och var cool på Videdalskolan!

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
Jobbade och jobbade, och mös med min familj!

FEM SNACKS DU GILLAR
Glass, chips, godis, coca-cola och vin

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
Bä, bä vita lamm, hero of war, snälla snälla, När en flicka talar skånska, MFF hymnen

FEM DÅLIGA VANOR
Snarkar (mest när jag är förkyld), glömmer byta toarullen när jag tagit det sista, äter slarvigt, äter för lite grönsaker, biter på naglarna

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Mysa med min familj, umgås med vänner, se bra filmer, umgås med datorn, leka

FEM SAKER DU ALDRIG SKULL KLÄ DIG I ELLER KÖPA
Håller med Nettan här med "magtröja" och "leopardleggings", helt för kort kjol med bara ben, fula skor och cowboystövlar

FAVORITLEKSAKER
Datorn, tvn, Robin, bilen, läppsyl

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN
Maria, Syster, Marre, Robin, Åsa :)


Kommentarer

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0