Våren snart här

Nu är det inte långt kvar tills våren är här. Längtar tills jag kan springa omkring med mina fina skor utan att halka en massa. Jag har nog också kommit på min dröm. Jag skulle vilja vara så rik så att jag skulle kunna öppna en skobutik utan att få den att gå runt. Bara ta in de riktigt fina märkena och slippa oroas sig om folk kommer köpa dom eller inte. Tänk! Jag hade varit i himlen varje dag. Gått i ett ständigt rus. Hade jag ens kunnat vara ledsen eller trött? Tror faktiskt inte det! Älska skor!


Kommentarer
Författare: Malin

Hahahaha Då kan du och min fina vän Pernilla ta varandra i handen... Hon har sjuuuuukt mycket skor och handlar i princip bara skor! helt sjukt. själv köper jag ett par o går med dem tills tårna tittar ut :-) haha fast det e nog för att jag e för snål för att köpa fler... det är härligt med människor som ni! Kram

2010-01-26 @ 09:07:35
Författare: Alicia O Ella

jag bir gärna delägare när jag blir rik!!

2010-01-26 @ 13:42:22
URL: http://familjenekelund.blogspot.com
Författare: Anonym

Den drömmen visste jag att du hade för länge sedan.

Har säkert funnits i ditt bakhuvud sen du började att gå. puzz mamma

2010-01-28 @ 07:03:04

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0