Coolt

En sån grej jag snott från Karoline

SENASTE...

 

Sms:et du fick: "Låter bra. Ta hand om dig och familjen. Kram"

Personen du träffade: Direktörn

Låten du hörde: Technologi - Daft punk

Personen du pussade
: Direktörn

Personen du ringde: Mig själv, hittade inte telefonen!

TV-program du tittade på
: True Blood! 

ANTAL...


Gånger du varit kär: Ohh! Jag har varit förälskad många gånger. Förr var jag en sån liten naiv tjej som blev kär måånga gånger. Men rikigt kärlek är nog bara två-tre gånger!

Gånger ditt hjärta brustit: Ett par gånger tror  jag, som sagt naiv förälskad tonårstjej!

Hjärtan brustit på grund av dig: Ingen aning, men det tror jag säkert :S

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Mmm, en eller två gånger.

 

 

ÖVRIGT...


Vad har du gjort idag: Myst med barnen, varit på lekplats, lagat mat, haft tapaskväll med Direktörn och Rosévin

Hur tidigt stiger du upp: Vid sju när lilla Maja vaknar

Vad ska du göra ikväll: Dricka upp mitt vin, sen nanna!

Är du seriös:
Inte särskilt ofta, nästan för sällan till och med!

Vad är du allergisk mot: Pollen

Var har du ont: Ingenstans

Använder du hårspray: Jepp, varje dag!

Kan du stå på händer: Jadå.

Favorit serie: Medium, Ghost Whisperer, Buffy,  Greys Anatomy, Desperate Housewives, Sex and the city MED FLERA.

Dagens dryck: Rosévin Carmen från Chile!

 


Kommentarer

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0