MINST 20 st!!

Direktörns första semestervecka spenderades på Öland. Iaf söndag till torsdag. Vi var tre familjer som åkte till "vårt" vanliga hus. 6 vuxna och 4 barn. Ytterligare en familjen kom upp till oss under två dagar! Låt mig säga att i år var det verkligen bara fokus på barnen. Vi föräldrar är som statister i deras liv. Men det är precis som det ska vara. Vi fick iaf lite vuxen tid ett par timmar på kvällarna. :)

Detta året kommer jag minnas Öland väldigt mycket. Jag fick nämligen minst 20 myggbett. Mitt ena ben blev så svullet en av dagarna att det var dubbelt så stort som det andra och jag kunde knappt gå. Jag tror inte att jag tål deras saliv.



Dagarna spenderades på djurparken, vattenlandet, stranden och till sist Borgholm. Där finns måna outlets i Borgholm....


Lite springtävling


Söta Elvira som svalde en 1-krona, vilket innebar sjukhusbesök och röntgen men som senare på kvällen landade i blöjan.


Söta Agnes, Williams bästa kompis och blivande fru...


William käkade hamburgare..


Majabus i stugan!


Myggbettsklining!


Kommentarer

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0