Helg!

Åter igen är det helg! Tiden går så himla snabbt ju! Jag hinner inte med, och jag är ändå mammaledig! haha Hur ska det gå sen?

Idag är William på dagis. Ska snart hämta honom. Maja och jag har varit på Ikea och handlat lite ramar och annat smått. Det blev även en köttbullstallrik för 16 kr för mig och burkmat till Maja. Hon var inget vidare sällskap vid middagen då hon bara satt och tittade på andra barn och vägrade prata med mig :(

Ikväll kommer det lite folk på hamburgare. Alltså inte folk PÅ hamburgare, utan mer att dom ska äta hamburgare. Senare ikväll är det bestämt att vi ska äta räkor och dricka Rosé... hmm får väl se hur det blir med det. Inget brukar ju gå som vi planerat, men tanken finns där i alla fall!

Kom just på att jag måste ha över Dennis, Petra och Julia också nångång. William tycker sååå mycket om Julia. :) Aja, måste ta tag i det snarast:)

Jag hålller för tillfället på att sluta amma, har bara ett mål kvar, kl typ 14,30 målet. Hon börjar bli stor nu min Maja... som sagt, tiden går snabbt.

Kommer kanske lite mobilbloggning ikväll när jag har vinat mig litta! :)

Puss på er! Snart är det Eclipse!

Kommentarer
Författare: Malin

mmmm räkor och rosé... faktiskt rätt avis på det ;-) räkor kan jag ju äta nu med men rosé hade kanske varit lite tokigt! Håll tummarna för på tis får vi ett datum för lillfisen :-) Kramar!

2010-06-13 @ 11:36:10

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0