Helgen rassla förbi

Helgen har varit bra. Jag har varit aptrött men helgen har varit bra! Fredagen skulle gå i räkornas tecken, men det blev som jag trodde, lördagsfrukosten i stället.
Vi har lärt oss i helgen att vi måste köpa lite nya spel till denna regniga sommar! :) Vi var här hemma i fredags och drack lite vin och vi flickor sjöng (skrek) och dansa lite och trodde vi var assnygga. Killarna var tradiga och pratade hela tiden.. dom ville inte sjunga med oss! haha









Lördag morgon var R och hans vän Dennis iväg på hemligt uppdrag som lyckades perfekt! :) Duktiga pågar!

Lördagkväll spenderades hemma hon Rs föräldrar för att fira Rs farmors 75 års dag! Mycket lyckat. Slutade med att William sov där och vi gick hem med Maja:) R märkte inte ens att vi gick. Han sa att det gick på två röda! Haha Så är det när man är litta rund under fötterna.

Söndagen var både jag och R aptrötta. Men T och P skulle ändå dra ut oss på äventyr i form av Toys r us och Jägersro center! Woo vilket äventyr! :) Sen blev det film på eftermiddagen med popcorn och chips. Det gillade William!

Snart är det midsommar! Woo! Love it! :) Ska fira hos familjen Ekelund detta året! Förväntningarna är skyhöga!

 

Kommentarer
Författare: Familjen Ekelund

hahaha... då utser jag dig till lektant!!! så att vi inte floppar på den delen!



kram

2010-06-14 @ 21:03:38
URL: http://familjenekelund.blogspot.com
Författare: Kicki

hahhaha neeej! Det kan du inte. Anders blir lekfarbror! Blanda nu inte in mig i det hela! :)

2010-06-15 @ 08:27:15
URL: http://ckarud.blogg.se/
Författare: Petra

jag tyckte att direktören och Dennis skötte sig bra. I alla fall om man ska tro det DEennis har berättat

2010-06-15 @ 20:46:07
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0