Hjärtat

Rs frånvaro börjar lida mot sitt slut. Vilket är helt underbart! Saknar ju honom! Denna gången var inte lika jobbig som förra. Tror det har med längden att göra. När han var i Israel var han ju borta över en vecka. Det var sjukt jobbigt. Denna gången bara tre dagar. Det är helt okej. Kan vara lite skönt att bara få göra flickiga saker ett par dagar. Som att se The Notebook (som jag kommer tvinga R att se ändå!)

Igår var Sussie och Felicia här. Det var jättemysigt att bara sitta och snacka och dricka lite vin! känns som evigheter sen jag gjorde det. Sen va det ju evigheter sen jag träffade Sussie. Så det var jättekul att träffa dom igen! Nu ska det inte gå flera år tills nästa gång tycker jag.

Dagen består av vänta på R och mysa i trädgården. Ikväll ska vi hem till mor min då hon har fyllt år i veckan! GRATTIS MAMMA! Det kommer bjudas på grillspett med diverse tillbehör! Mmmm!

Imorgon ska vi på kalas för Elvira som fyller 2 år! Skit vad tiden går fort! :) Hon börjar bli stor nu!

Snart har R semester! Ska bli jätteskönt!

Puss på er och njut av solen!!

Kommentarer

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0