Dagens

Igår var jag först på föräldrargrupp på BVC, det var väl sådär. Många där var i samma ålder men jag är lite yngre än dom, men det kanske kan gå bra ändå, får väl ge det ett par chanser, men det hade varit kul att ha någon här som är i samma ålder som mig. :/
Efter det åkte jag och träffa mina andra mammor, vi blev bara tre, men hade mycket trevligt ändå! Fick till och med en liten present av fina Helen :)
Efter fikan gick jag och köpte lite presenter till William, han fyller ju år på söndag! :) Sedan åkte jag och hämtade honom. Han var ganska trött igår när jag hämtade honom men kom igen när vi kom hem till alla hans underbara djur!
Jenni kom hit när vi hade kommit hem, hade med sig underbara tulpaner till mig och en jättesöt nalle till Maja. Det var jätteroligt att prata i lugn och ro med Jenni, så man får höra allt skvaller så man hänger med nästa gåna vi träffas! :)
R kom hem och lagde god mat till mig och senare på kvällen fick jag en överdrivet god räkmacka! Love it!

Idag ska jag ta det väldigt lugnt nu på förmiddagen och chilla och plocka litta. Sen ska jag hämta William tidigare, typ vid halv två. Vi ska träffa fina Nettan och coola Corre och mysa med dom :)
Så nu ska jag hoppa in i duschen medans Maja fortfarande sover, hon lär vakna snart!

Kommentarer

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0