Födelsedag

Igår hade jag ett pyttelitet kalas här hemma för mig själv, det var bara min syster och hennes familj, min mamma och pappa och Rs mamma och pappa.



Jag och R hade varit hos pappa innan på dagen och fixat kvällens meny:



Ja, den är laminerad och allt!

När alla gjort sina beställningar var dags för mig och R att öppna köket, kändes som en riktigt restaurang, stressig och jävligt! Men bra blev det! Alla var nöjda och mätta! :) Var nog dom godaste burgarna jag ätit! R är så duktigt och kreativ, älskar min lilla duracellkanin!




Sen var det dags för lite melodifestval :) Barnen var laddade!



Måste tacka min underbara R som fixade i princip allt på lördagen! Han gjorde det verkligen till min dag och jag lyfte inte många fingrar på hela dagen! :) (men plocka undan fick jag och mor min göra(och såklart stackars Anne med bruten armbåge), det är ju inte lika kul:))


Kommentarer

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0