Idag är ingen...

vanlig dag! Idag är det MIN födelsedag! Hurra! Hurra! Hurra!

Der känns inte allt för längesen som man var typ 16 och levde ett helt annorlunda liv! Nu är man 26 och har så mycket. Jag är såå tacksam för det jag har! Mina underbara sambo och min två helt underbara barn.
Mycket har hänt dom senaste tio åren. Hjärtat har varit krossat och fått liv igen, vänner som stått en väldigt nära står nu väldigt långt bort. Vänner har försvunnit men kommit tillbaka. Vissa vänner har bestått hela långa vägen hit. Det har kommit nya vänner.

Jag träffade R när jag var 19 och skulle ta studenten. Sen dess har det varit vi. Sju år snart. Känns länge!
Jag träffade Jenni när jag var 13 och gick i sjuan. Det är bara 13 år. Väldigt länge. Då träffade jag även Tesse, så vi har lika många år på nacken, men vi hade en paus när vi bara träffades typ en gång om året, men det tar vi igen nu när vi träffas varje vecka!
Jag träffade Tessan och Yasse när jag gick typ i åttan. 12 år. Längesen!
Min syster och min pappa träffade jag när jag föddes. 26 år ihopa! Det är inte fy skam! Min mamma och jag går lite längre tillbaka, ja, cirka nio månader.
(rätta mig om jag har fel, har inte världens bästa minne!)
Dessa människor betyder mycket för mig. Väldigt mycket.

Sen har vi ju alla dom som försvann. Tråkigt men så blir det ofta. Man växer ifrån varandra. En gång bestod vi allra nämaste tjejer av sju stycken. Nu kan man väl säga att där är fyra kvar. Jag, Jenni, Tessan och Yasse. Men man kanske får sätta mig inom parantes, då jag inte är med lika mycket. :)

Sen umgås man med vissa som man verkligen inte trodde. Jag menar, om någon hade sagt till mig när jag var 16 att om tio år sitter du och äter middag med Anderz (som jag gick i högstadiet med), hans fruga och deras två barn, så hade jag inte trott dom. Men Anders och Maria är verkligen såna glada och positiva människor som man mår bra av att ha runt sig! Och deras två flickor är helt underbara! :)
(Och jag hoppas verkligen att dom följer med till Öland i sommar)

Aja, tack alla ni som gör mitt liv underbart, även om ni inte står med här så hoppas jag att ni vet vem ni är!


Hahhaha man skulle kunna tror att detta inlägg är skriver av någom med åldersnoja, men ICKE! R och P är fortfarande 4 ÅR ÄLDRE än mig! Tack vare dom kommer jag och Tesse aldrig bli gamla! Mohahahahah

Kommentarer
Författare: Anne

Jag säger ännu ett grattis till dig för det är du värd,jag ringde dig ju tidigt i morse,och det var ju tur att du var vaken. Ha nu en bra födelsedag o mys riktigt. kram från svärmor

2010-03-16 @ 09:57:59
Författare: Familjen Ekelund

Du är så fin Kicki!! Hoppas att du får en underbar födelsedag med dina prinsar och din prinsessa...



Mest så du vet känner vi likadant för er, helt underbart att hitta vänner som er=)



kram

2010-03-16 @ 16:33:13
URL: http://familjenekelund.blogspot.com
Författare: Anonym

En nostalgitripp när man fyller år och tänker tillbaka är både mysig och jobbig. Du betyder oxå oerhört mycke för oss. love u mitt yrväder mamma

2010-03-19 @ 06:43:08

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0