Sjukstuga

Igår var här en riktig sjukstuga här hemma, jag kräkte och hade mig, R kom hem vid 14 tiden och hade ont i magen och sjukt ont i huvudet. W var fortfarande slö från hans sjukhelg och lilla M hade nog också nån form av magsjuka, hennes kräk och bajs luktade riktigt sjukt.

vi fick plats i soffan allihopa iaf :)



Idag är R på jobb och mår bättre. Jag mår bra och Maja verkar just nu vara hungrig. W leker som bara den, grejer i hela vardagsrummet :) Härligt att se!

Här är lite andra bilder på mina underbara barn!


Maja tränar att hålla upp sitt söta lilla huvud!


William med sin coola mjukisdräkt som han fått av Micke L när W var miniliten! Nu passar den äntligen!

Kommentarer

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0