Sjukt

Maja fick vaccination igår. Hon var jätteduktig. Om man nu kan vara det :) På kvällen fick hon feber, och lös i magen. Tänkte såklart att det hade med vaccinet att göra. Dom kan reagera så, dom små.

Men nu vet jag inte längre.

Dagis ringde för ca en timme sen. William var lös i magen. Jag och Maja tog oss ut i bilen och hämtade honom. När vi kom dit så hade han hunnit kräka också. Stackare! Tror inte längre Majas sjukdom beror på vaccinet. Tror att barnen fick med sig något från BVC igår tyvärr.

Nu hoppas jag bara att det går över snabbt och att jag och R slipper det. Man kan ju alltid hoppas!


Kommentarer
Författare: Malin

Håller tummarna för er att ni klarar er undan kräkvirus :-( Det var väl inte så längesedan W hade det? Kramar

2010-03-30 @ 15:30:03
Författare: Kicki

Ja! Håll alla tummar och tår! Det var inte alls längesen vi hade det! W har det nu igen och jag vill inte ha det! Man kan väl få klara sig udan någongång?

2010-03-31 @ 08:07:19
URL: http://ckarud.blogg.se/

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0