Torsdag

Vi hade mysdag hela torsdagen, var ute på lekplatsen och lekte. Sen kom moster Helena hit och fikade och då passade jag på att gå ner i källaren och ta upp massa bra babysaker till Maja. Hon är ju redan 3 månader! Vilket påminner mig.. på måndag är det dags för vaccination :( Stackare!

Jag hittade även en turtles dräkt som W fick av Eddie i ett års present. Storlek 140 :S Nu kan han iaf använda den... den är stooor men det går! Och det passar ju hur bra som helst nu när lilleman är heeeelt insnöad på turtles! :)



Leonardo!



Maja på sin fräglada "matta"



Syskon:)

Sen skulle jag putsa fönsterna och när W hörde det så började han genast hoppa! Detta blev resultatet!



Jag var ju också tvungen...



Sen bjuder vi på en liten film av snackeMaja!


Kommentarer
Författare: Anonym

vilka goa barnbarn jag kram mamma/mormor

2010-03-29 @ 08:29:58

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0