Williams dag igen!

När barnen fyller år i denna familjen så får man tårta. En tårta som mamman bakar! Det är inte så att mamman är känd för sina goda och fina bakverk, men denna har hon lyckats med iaf! :)



När jag och R stod och baka tårtan så hör vi den lille 4 åringen i trappan, R fort som bara den, 'Upp och lägg dig och låtsassov!' Vilket han gjorde. Kutade upp och la sig under täcket! Hahah Sjukt coolt att vara 4 år och låtsassova! :)






 

Efter tårta och presenter kom farmor och farfar hit på fika och sen begav vi oss iväg på ett hemligt äventyr! Men så fort William såg Entré så sa han ' Jag visste att vi skulle till leklandet'. Utanför Vizz träffade vi hans underbara kusiner och deras päron! Barnen hade så roligt där inne! Efter det gick vi och åt och mös lite till.
Sen åkte vi hem och spelade hans nya spel till PS3 Lego Star wars! Sjukt roligt ju! :)


Kommentarer
Författare: Anonym

vikken tårta visste inte du va så duktig, nu vet jag vem jag ska be om hjälp nästa gång kram mor din

2010-03-25 @ 09:15:15

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0