Helgen lider mot sitt slut!

Direktörn hittade chili cheese som går att värma i ugnen! Lyckan var total! dom var faktiskt helt okej, smakade som burger kings egna!

Annars har helgen varit lugn och skön, lite kalas hos grannen igår. Lite kusinbus idag. Systern och hennes family var här idag och åt våfflor och busade :)

Maja hade sin första riktiga förkylningen i fredags, men verkar redan vara bättre. Trodde att hon skulle hålla mig uppe halva natten i fredags men eftersom hon är en sovande prinsessa så sov hon hela natten som vanligt!



Mina fina hjärtan och Direktörn



Jag och min fina kille



Prinsessan!



Den som skrivit detta!


Kommentarer
Författare: Malin

Din sessa är ju helt fantastisk som sover så gott! Får se hur vår sessa blir med sovandet... är det som brorsan kommer jag nog gå i nån form av sova kurs hos dig! Kramar

2010-05-10 @ 14:25:23

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0