Snart där!

Idag var det  som ni kanske såg grillfest på dagis! Mycket trevligt! Massa goda kakor som alla föräldrar bakat. Själv stod jag för chokladbollar :) William och Mio aka huliganerna, busade på som vanligt. Till och med när ALLA andra barn stod och sjöng för föräldrarna så klättra dom två i träd! Suck! ;)

Innan idag var jag och träffa mina internetmammor (som jag kallar dom). Alla små bebisar börjar bli så stora nu ju! Alla sitter och snackar och skrattar! Så mysigt!

Jag och Direktörn diskuterar hela tiden fram och tillbaka om vi ska ha fler barn eller inte. Han känner sig nöjd men är inte omöjlig. Jag känner mig också nöjd, men något inom mig säger att jag inte är klar. Jag menar när folk frågar: är du klar nu? Så känner jag bara klar? NEJ för tusan! Men sen när jag tänker efter på att vara gravid igen, så orkar jag inte! Tycker att det är sjukt tråkigt att vara gravid. Tungt och jobbigt. Har inte haft några större problem när jag varit gravid innan bara lite småont och MYCKET krypningar i benen... Inget man dör av egentligen. Men jag tycker verkligen att det är sjuk tråkigt! Jag menar orkar jag verkligen se ut såhär igen?





Men samtidigt när jag ser Emma och David och deras fyra underbara barn (bland annat Mio) så vill jag ha det. En stor härlig familj :) Så om jag inte skaffar fler, kommer jag ångra mig då? Aja... är bara 26 än så länge så jag har nog tid på mig att tänka! Värre är det ju för Direktörn! ;)

Imorgon är det dags att träffa Tessan och smida planer! Och höra skvaller! Hoppas nu hon har mycket på lager... det behöver jag verkligen!

Nästa vecka är det dags för Sex and the City 2 :) Kommer bli najs! Tackar Karoline för att hon tänkte på mig! :)

Kommentarer
Författare: Petra

Jag drömmde om en stor familj innan,.. men nu är jag nöjd med det jag har,

2010-05-19 @ 14:06:21
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Författare: Jenny

Jag trodde jag var færdig nu, men jag kænner sim dig ibalnd iallfall! ;) Men man mpste juh se på helheten, har vi resurser (både ekonmiskt och kænslomæssigt) til flera barn? Tre ær egentligen ett bra antal, men frågan ær juh om jag kænner likadant nær Millie har blivit lite større...

2010-05-20 @ 08:43:18
URL: http://snigelkott.blogg.no/

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0