Det var ett tag sen!

Maja och jag var på babysim igår. Så roligt att se en sån glad tjej när hon får bada! Hon är verkligen jätteduktig. Annars tultar hon mest omkring här hemma. Blir bättre och bättre för varje dag som går.
William fotades igår på dagis. Han var hur snygg som helst! Vi hade en liten diskussion innan på morgonen angående klädsel. Jag vann med argumentet: "det är ju jag som ska titta på fotot, då kan ju jag få bestämma vad du ska ha på dig"! Fotot såg ut att bli jättebra! :)

Idag ska vi hem till Maria, Alicia och Ella för massa lek och skoj! Ska bli mysigt som vanligt!

Helgen är som vanligt full av aktiviteter. På fredag kommer Tessan och Henke hit för litta käk. Lördag ska Direktörn hjälpa sin farbror att flytta. Senare ska vi ha julmys med Dennis, Petra och Julia. Kanske även Susanne och Felicia tittar förbi. Vi ska baka pepparkakor och dricka glögg. Får se om jag och William vågar oss på att baka lussebullar på dagen, annars får det bli köpelussebullar istället! Ja denna helgen ser ut att bli en underbar helg! :)

Ha en underbar onsdag!

ps. jag längtar efter Breaking Dawn!


Kommentarer
Författare: Petra

18 nov 2011. 366 dagar kvar...

2010-11-17 @ 11:00:10
URL: http://www.misspetra.se
Författare: Familjen Ekelund

Tack för idag söta ni=) alltid lika mysigt att träffa er!

kram

2010-11-17 @ 21:45:49
URL: http://familjenekelund.blogspot.com
Författare: Petra

hihih Som viska baka. Ska jag ha med mig mina formar?? har mååååånga

2010-11-18 @ 20:53:36
URL: http://misspetra.se
Författare: lillharpan

Breaking Dawn? Va e de?? Twilight va e de?? Jag vet vi har tio år mellan premiärerna så folk glömmer bort oss!!! Mög!

2010-11-19 @ 10:28:45

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0