Sjuk mamma

Nu har mamman i detta hushåll varit sjuk ett par dagar och så ser detta hus ut ungefär såhär:



Jag fick ont i halsen och feber i måndagskväll (märk väl; Direktörn är i Kina) igår var jag helt utslagen, idag är jag lite bättre, ingen feber längre iaf! Det är sjukt att få feber när man är såhär gammal. Det räcker man har typ 38 grader så blir man helt off. Nu vet jag inte var jag hade, kändes som typ 42 grader!

Men men, fick ett positivt telefonsamtal från Kina innan idag. Han var och shoppa! Hade hitta sjukt billiga saker! Coolt, men hade varit bättre om jag varit där. Då hade det shoppats extremt mycket mer! Men han fick ihopa en del grejer till oss allihopa!

Imorgon ska jag shoppa inför lördag. Inte riktigt lika rolig shopping men ändå. :)


Kommentarer
Författare: Petra

Hoppas att du mår bättre på lördag.



2010-11-04 @ 20:18:31
URL: http://misspetra.se
Författare: Malin

Krya på dig snäckan! O shopping i Kina är en dröm jag bara måste få uppleva :-) En släkting till oss kommer hem med såå fina barnkläder! Kram

2010-11-05 @ 13:29:53

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0