Bebisar

Igår var hela huset fullt av bebisar i Majas ålder. Hur roligt som helst. Det var iaf därför jag stod och gjorde mig till med päronpaj på morgonkvisten! Vi fikade bullar och drack kaffe i mängder som vanligt och det var jättetrevligt! Bebisarna tuggade på saker, pussades och snodde av varandra. Innan de kom så tänkte jag att jag skulle ta massa bilder, men det glömde jag givietvis bort, precis som päronpajen. Såg den stå på diskbänken helt ouppäten. Vi hade den till fotbollen istället. En öl, päronpaj och kaffe och MFF vinst! Hur bra som helst!

Idag kommer Emma, Mio och Olivia. William är i extas. Såklart.

Imorgon åker Direktörn till Kina. Blä.

Kommentarer
Författare: Petra

ses i morgon??

2010-10-29 @ 19:03:04
URL: http://misspetra.se

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0