För andra gången i sitt liv

Maja har alltid varit ett högljutt barn. Skrikit istället för gråta och gnälla. Och då menar jag att hon skriker ett väldigt gällt skrik som verkligen gör ont i öronen! Hon har alltid varit inne i faser med mer eller mindre skrik, oftast mer. Hon använder sin röst mycket när hon håller på att få tänder. Vilket hon håller på att få just nu. Så imorse för andra gången i sitt liv, lyckades hon skrika igång vårt larm. Kvinnan på larmcentralen skrattade när jag sa hur det gått till, jag hade mest ont i öronen, både av larmet och av Maja!

Är det någon som har något tips i hur man kan få min lilla flicka att sluta skrika så högt?? Ska vi verkligen behöva stå ut med dettaa tills hon börjar prata ordentligt? :S

Kommentarer
Författare: Helen

Får du något bra tips så dela med dig för Arienne blir bara värre och värre med sin röst... Pussa på din sötnos från mig...

2010-10-17 @ 10:13:49
Författare: Anonym

Helt fantastiskt, nya operasångerskan är född Metropolitan here she comes....kram mormor

2010-10-17 @ 10:15:35
Författare: Farmor

Det ska börjas i tid....en ny stjärna har fötts...kram från farmor



2010-10-17 @ 12:39:44
Författare: Jenny^^

Oj vilken liten tjej med såna lungor hihi

Förstår att det kan vara jobbigt, frågan är om det finns ngt o göra åt det. min lilla syster, när hon var baby, la hon av skrik som inte kom fråna denna värld.

Mamma visste inte vad hon skulle göra till slut så hon skrek samtidigt som syster gjorde och till slut sluta hon för hon tyckte det var konstigt att mamma gjorde det haha :) Alla har vi våra metoder :)

Hoppas ni hittar er.

2010-10-17 @ 13:25:45
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/
Författare: FAmiljen Ekelund

Haha... Hon är underbar!

2010-10-17 @ 15:26:30
URL: http://Familjenekelund.blogspot.com
Författare: Nettan

Go Maja ! Du är duktigt som håller koll på att larmet fungerar som det ska.

2010-10-18 @ 13:24:43
URL: http://ogonblickmednettan.blogg.se/
Författare: Petra

he he bra jobbat Maja!

2010-10-18 @ 20:01:26
URL: http://misspetra.se

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0