Jag har en dröm...

Idag har vi varit hemma hos Williams gamla dagiskompis Mio. De två är nog bästa vänner:)_ När jag berättade det igår för William, så bokstavligt talat hoppade han av glädje. Mios mamma Emma berätta att Mio gått och frågat när William skulle komma hela morgonen! Sen när vi äntligen kom, pirrade det i magen på båda två att dom knappt våga säga Hej till varandra. Men 1 sekund gick dom kramades och sen var dom igång! Så kul dom hade. Lycka!

Jag och Emma drack kaffe och prata i mun på varandra. Härlig människa är det! Hon har fyra helt underbara barn. Dom är så snälla och duktiga hennes pojkar och den minsta lilla flickan är en riktigt liten busunge men ack så härlig! Underbar familj helt enkelt!

Ikväll blir det hämtmat och öl med Tesse och Patrick. :)


Kommentarer
Författare: Petra

ÅÅÅ Öl låter gott

2010-10-08 @ 16:39:45
URL: http://misspetra.se
Författare: Petra

julia (och jag) vill jätte gärna ha enn glasspraty!!!

2010-10-08 @ 22:21:10
URL: http://misspetra.se

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0