Något gammalt, något lånad, något blått...

Är det något mer man ska ha när man gifter sig?
Vad händer när man inte har alla dessa saker? Skiljer man sig direkt efter då? Finns det i så fall statistik på det?
Nej, jag ska inte gifta mig. Inte än i alla fall. Kom bara inte på någon bättre rubrik. Jaja, alla har vi våra dåliga dagar.

Snart åker Direktörn till Kina. Blä. En hel vecka är han borta. Blä.

Imorgon är det glassfest! Ska bli så roligt! :) MissPetra med familj kommer ju, kan det bli annat än skoj? ;)

Har förresten sagt att jag älskar min Direktör? Han är helt underbar!


Han och jag innan alla barnen kom! :)





Kommentarer
Författare: Petra

Något gammalt, något nytt, något lånat något blått...



ÅÅ jag som hade tyckt det hade vart så kul med en möhippa igen... Bröllop också för den delen



Ses i morgon

2010-10-21 @ 19:41:23
URL: http://www.misspetra.se

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0