Rööööga!

Har jag förresten sagt att jag har varit rökfri i typ en månad? Och att jag dessutom klarar av att feströka lite då och då utan att bli apsugen dagarna efter? Helt sjukt bra ju! Känns skitkonstigt för jag har aldrig varit särkilt duktig på att sluta röka innan. Förutom när man har varit gravid förstås! Jag är faktiskt riktigt förvånad och stolt över mig själv! I Rock :P

Jag och Malin och våra huliganer till barn var på babycaféet här i Husie. Det var faktiskt hur mysigt som helst. En himla massa barn var där idag, tror inte det är så många alltid. Men jag och Malin ska definitivt dit igen. Kommer väl bli varannan tisdag eftersom William är hemma varannnan, tror inte han skulle uppskatta dessa timmarna faktiskt.
Maja tyckte det var kul att leka men mindre kul att sitta stilla och sjunga, gick en stund men sen vill hon skricka och stöka! Hon vänjer väl sig vid sångstunderna hoppas jag!


Kommentarer
Författare: Malin

Du ska vara sjukt stolt!! Jag e stolt över dig ;-) Antar att du känner fler Malin med hulliganbarn... för jag tror jag va i skolan idag ;-) Kram

2010-10-05 @ 20:58:56

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0