Skapa

Denna morgonen började inte så värst bra. Vaknade av att Maja stortjöt, och när jag kommer in till henne har hon tänt sin Ikea blomlampa och själv blomman har trillat ner. Hon verkar ha haft mycket att göra innan hon väckte mig. :)

Jag längtar alltid till helgerna nuförtiden, trots att jag är ledig alltid typ. Helgerna innebär för mig att jag får sova läänge på morgonen eftersom min kära man alltid tar barnen på morgonen! Det är så skönt. Han är snäll min man... Ingen har det bättre än mig!

Den 19 okt ska iaf Maja börja på babysim på aqvasund. Ska bli skoj och se om hon gillar det. Hemma i badkaret är hon ju sjövild! :)

Ha en mysig helg allihopa!


Kommentarer

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0