Bla bla bla!

Helgen har varit lugn som bara den! Vi har ju varit lite sjuka, iaf jag och Maja men idag känns det mycket bättre! Vi har bara varit hemma hela helgen och haft fredagsmys och en överdrivet god middag igårkväll!

Idag ska jag på fest på jobb! Egentligen är det inte så roligt då anleningen till festen är att många slutar då vi har förlorat ett av våra projekt! Förhoppningsvis så får vi nya projekt snabbt så vi kan anställa tillbaka folket! Denna festen innebär även att jag missar matchen, vilket jag inte är lika glad över. HEJA MFF!!


Hoppas alla får och har en mysig söndag.

PS. Nu har Direktörns läpp har börjat svullnat upp... mmm?!?! Vad kan nu det vara!

Kommentarer
Författare: Petra

Ja, Dennis har sagt till.. Det står inskrivet i min kalender nu!

Jag var inte där i måndags.. var i Stockholm då.

2010-09-27 @ 21:20:39
URL: http://misspetra.se

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0