Robert Gustafsson

Sitter just nu och kolla på Robert Gustafsson på TV4. Jag är en av dom som tycker att han är världens roligaste människa! Ska bli skoja att för höra lite mer om hans liv :) Men jag sätter mig och bloggar istället.

Idag har William varit hemma, han är ju hemma varannan dag. Vi var på Teddy-studie (studie om barn med risk för diabetes) där dom tog blod från min lilla kille, lika duktig som vanligt var han! Sjukt impad av honom. Sa till sin pappa sen vid middagen "när hon stack in nålen i mig gjorde det ont men sen gick det en stund och då gjorde det inte ont längre". Han är så duktig! Efter Teddy stack vi till IKEA och käka köttbullar och sen fick William leka lite i leklandet medans jag gick och shoppade lite av varje :)

Var väl hemma igen vid halv två lagom till att Maja vaknade upp från sin middagslur. Sen var det igång. Hon var överallt! Hörde William hela tiden "MAJA!! NEEEEJ" Hittade henne en gång ett par trappor upp. Hon åt lite av blomjorden. Slog hakan i bordet. Pannan i underskåpet på toaletten. Jag började plocka ur diskmaskinen, då kommer krypspringades från vardagsrummet och störar sig. (hon ölskar diskmakinen) Precis som hon hörde att jag öppnat den. Där är fart på den flickan!

Nu är det snart helg som är fylld med mycket skoj! :) Ser framemot helgen! Woo!

Kommentarer
Författare: svärmor

Du ligger verkligen inte på latsidan, du har ju fullt upp att göra varje dag, det är väl skönt...kram

2010-10-01 @ 07:17:25
Författare: Familjen Ekelund

underbart med barn med energi!!!

2010-10-01 @ 10:00:32
URL: http://familjenekelund.blogspot.com

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0