Torka, France och snor

Bloggtorka på hög nivå. Och ändå har jag haft all tid i världen att blogga egentligen. Har liksom inte gjort så mycket. Direktörn har varit i France och är på väg hem as we speak (eller write/read egentligen). Han åkte i tisdags så det har varit tomt här utan honom. Han är ju så söt!

Maja blev friskt från förra veckan förkylning i typ måndags, i onsdags vaknade hon med meeeega snorig näsa och så var det igång igen! Så här hemma kan man inget annat än älska snor... öööeee!

Williams nya dagis börja fungera riktigt bra. Han verkar mer och mer glad för varje gång jag hämtar honom. Men man märker att han saknar sitt gamla dagis ganska mycket. Inte så att han pratar om det hela tiden, men han är inte sig själv riktigt. Sur, vrång och mycket känslor just nu. Dels beror det väl på bytet av dagis och dels på att hans lillasyster som nu är 9 månader tar väääldigt mycket plats just nu. Det är jobbigt för min goa kille. Det gör ju så ont i en när man märker att han inte är på topp :( Hoppas han kommer tillbaka mycket snart!

Nu är iaf hösten på väg med stormsteg, och jag hittar inga skor jag vill ha. Eller jag hittar väldigt många skor men kan ju inte bestämma mig. Och NEJ jag kan inte köpa alla... Då blir Direktörn sur!


En åktur på en vepa...


En snygg kille på gång :)


Två fina på väg till fest!


Och så bjuder vi på en liten film :)


Kommentarer

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0