Inte äta bilar?

Enligt Direktörn var det inte bra gjort av mig att trycka in en massa ahlgrens bilar efter träningen i onsdags. Fattar inte varför... Han snacka nåt om att kroppen behöver näring, inte godis. Förstår fortfarande inte. MEN om jag nu ska vara duktig och träna så ska jag bli mycket bättre i mitt godisätande också. Med det sagt, från och med på måndag, inget, INGET godis i veckorna men på helgerna får jag.

Fattar ni att jag behöver ert stöd? Alltså jag har typ alltid ätit godis i princip varje dag. Kommer vara en big change för mig nu. Vet inte ens om det går.

Direktörn och jag diskuterade detta häromdagen när jag satt och tryckte i huvuet. Hans fråga var "känner du till någon annan som äter godis varje kväll?" Jag ba "hmm ja säkert men kan inte komma på någon" Så är det någon där ute som äter gottis varje dag så kan vi ju sluta tillsammans?? Om du nu vill sluta alltså!

 


Kommentarer
Författare: Anonym

Far din äter godis varje dag men jag tror inte att han vill sluta med det. Lycka till dottern min kram

2011-02-07 @ 12:40:42

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0