Rum för en stjärna

Snart ska vi göra om Williams rum, ska bli ett stor kille rum. Ny säng, skrivbord och annat smått och gott. Jag längtar tills vi börjar. Ska bli så kul! Det kommer bli ett rum för en stjärna, precis som min snyggning till son är!

Läste en artikel häromdagen att skolbarn bör motionera minst 1 h om dagen. Snart blir ju William ett skolbarn och då kör vi hårt. Undrar om vi kommer ha tid med något annat än våra barns aktiviteter. Nu tycker jag dock inte att han måste motionera varje dag, men iaf några dagar i veckan. Och tänk sen när Maja också blir skolbarn och ska hålla på med en massa saker. Känns som vi behöver minst 2 bilar och ett par mor- och farföräldrar då. Tur vi har det :) Får börja spara till den andra bilen redan nu! Har ju 5 år på mig att spara! :)

Var så nannig igår, heeela eftermiddagen och kvällen. Fick huvudvärk på kvällen och den satt i hela natten och har fortfarande lite kvar. Är inte lätt att börja jobba efter ett års ledigt. Det tar på kroppen! haha

Det är inte mycket de fina de tål! (avskyr egentligen sånna uttryck)

Kommentarer
Författare: FAmiljen Ekelund

Haha... Du får ta milen med dem i bokskogen varje dag!

2011-02-23 @ 10:57:13
URL: http://Familjenekelund.blogspot.com
Författare: Petra

Herregud om 5 år är Julia 15! och jag lär inte se röken av henne...

2011-02-25 @ 16:35:59
URL: http://misspetra.se

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0