Tomma tunnor skramlar mest

Igår var det träning, energi och zumba. Det är så roligt. Trodde aldrig att jag någonsin skulle tycka träning var roligt. Haha men! Skoj är det!

Helgen kommer nog bli ganska skön och mysigt. Ska hem till min päron på fredag och äta en gooood middag. På lördag ska barnen sova hos farmor och farfar för då ska jag och Direktörn hem till ett par vänner. Får inte glömma allergitabletterna till Direktörn, vännerna har ju en vit katt som är lite läskig. Som tur är ska de lämna bort katten få Direktörn är allergisk. Men jag tycker det är rätt skönt att den inte är där för då slipper jag gå på nålar hela kväll. Litar nämligen inte det minsta på katter. Tycker att de är lömska och känns som dom kan anfalla vilekn sekund som helst!

Söndagen ska förhoppningsvis spenderas med familjen Torgeman, om nu alla barn är friska! Men det ska bli roligt att äntligen få träffa den underbara familjen! :)

Kommentarer

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0