Har jag sagt det?

Att livet går i 190 just nu, om inte mer. Vi hinner ju knappt handla hem mat. Jisses! Jag har dessuom tvättat sen i måndags och är fortfarande inte klar, dels för det kommer mer och mer hela tiden och dels för att jag bara hinner tvätta 1 maskin pår dag, när jag egentligen borde hinna med 3. Så ikväll hoppar jag över min underbar träning för att ta hand om mitt hem, det ska städas och tvättas.

Var på dubbelpass igår, hade en ny ledare på Zumban, hon var sjukt bra, jätteroligt att dansa för henne och idag är jag verkligen trött i min kropp. Nästa fredag ska jag gå på Zumbafest :) Det var jag och systern min som anmälde oss till det för ett bra tag sen, men systern hoppa av på grund av hennes ryggbesvär. Lite tråkigt:( Så nu ska jag alltså gå på en fest själv, där jag bara har lite bekanta som man vanligtvis bara "hej"ar på. Spännande. Eller inte kanske. Kommer typ känna mig som en outsider, och hur roligt kommer jag få egentligen? Men det är också en social utmaning, det kanske stärker mig och jag kanske kommer ha jättekul? Vem vet. Jag tror att jag väljer att se detta som en utmaning och kommer återrapportera om min kväll den 20 maj! :) Wish me luck!

Kommentarer

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0