Plantering

Fick hämta min flicka från dagis idag, hon hade trillar från soffan och de var rädda att hon fått hjärnskakning eller liknade. När jag väl kom dit var hon pigg och glad, men jag tog med henne hem för lite övervakning. Verkar som jag kan säga ganska säker nu att hon är okej, men hon har ett blåmärke på kinden och ett i pannan, stackare.

Ikväll kommer förhoppningsvis min kära mamma och planterar om mina växter! Woohoo! :)

Var på två kalas i lördags, på det sista var där en liten kompis till Maja :) Fick några söta bilder på dem tillsammans






Kommentarer
Författare: Linda

Hej kicki. Vet inte om du känner igen mig?

2011-05-17 @ 19:05:09
URL: http://peaklinda.blogg.se/

Varsågooo:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Har du en mailadress? : (publiceras ej)

Kanske även en blogg?:

Nå, vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0